شناسهٔ خبر: 171747 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تاکید کرد؛

ضرورت تجمیع همه سامانه‌های مرتبط با حوزه راه در مرکز مدیریت راه‌های کشور

تیموری معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، سیر تحول در مرکز مدیریت راه‌های کشور را صعودی دانست و بر ضرورت تجمیع همه سامانه‌های مرتبط با حوزه راه در این مرکز تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، محمد تیموری، معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، در کارگاه تخصصی آموزشی سامانه‌های مرتبط با مرکز مدیریت راه‌ها با محوریت رویداد بزرگ اربعین، سیر تحول در مرکز مدیریت راه‌های کشور طی سال‌های اخیر را صعودی و قابل قبول خواند.

وی حجم قراردادها و پروژه‌های تفویض شده به استان‌ها در مجموعه معاونت برنامه‌ریزی را قابل توجه خواند و بیان کرد: نگهداری سامانه‌های قبلی، نصب سامانه‌های جدید و سیستم‌های کنترلی اعتبارات قابل توجهی می‌طلبد.

تیموری دسترسی به اطلاعات دقیق را بسترساز سرعت، دقت و کیفیت در اجرای کار و کاهش مخاطرات دانست و تأکید کرد: تحقق این مهم موجب افزایش بهره‌وری و کارآمدی در سازمان‌ها خواهد شد.

وی تصریح کرد: بر اساس این تعریف، مرکز مدیریت راه‌های کشور یکی از مراکزی است که به واسطه برخورداری از داده‌های اطلاعاتی و آماری، زمینه را برای تصمیم‌گیری‌های روشن و درست مهیا و میدان دید عملکردی را وسیع‌تر می‌کند.

معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، تصمیم‌گیری با استناد به اطلاعات و تحلیل‌های درست را عامل اجرای موفق برنامه‌ها خواند و بر ضرورت تجمیع و رصد همه سامانه‌های مرتبط با حوزه راه در مرکز مدیریت راه‌های کشور تأکید کرد.